Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Επίσκεψη Νηπιαγωγείου: Τα Χρώματα ... Kindergarden's visit: The Colors

Το χρώμα μας συστήνεται

 Καλή σας μέρα άρχοντες, κύριοι και κυρίες
θέλω να σας παρουσιαστώ, με τυμπανοκρουσίες
και με χειροκροτήματα να με υποδεχτείτε
γιατί χωρίς εμένανε γκριζόμαυρα θα ζείτε.

Είμαι το χρώμα.
Κόκκινο, πορτοκαλί, γαλάζιο,
κίτρινο, πράσινο, μαβί.
Γαλαζοπράσινο, καφέ
κυπαρισί, λαδί.

Μπορεί να είμαι έντονο, πολύ συμπυκνωμένο,
όπως το μπλε της θάλασσας στα βάθη του πελάγου
ή και να είμαι απαλό, πολύ αραιωμένο,
σαν το γαλάζιο του νερού εκεί που σκάει το κύμα.

Μπορεί να είμαι ανοιχτό, με άσπρο διαλυμένο,
ή και να είμαι σκοτεινό, με μαύρο τονισμένο,
εκεί που πέφτουν οι σκιές κι όταν γέρνει ο ήλιος.

Είμαι θερμό, κοκκινωπό, ζεστό κι ηλιοκαμμένο
και τότε έρχομαι μπροστά, σου λέω να με πιάσεις.
Ή είμαι κρύο και ψυχρό και προς το μπλε γερμένο
και τότε απομακρύνομαι και φεύγω πριν με φτάσεις.

Είμαι το χρώμα.
Κόκκινο, πορτοκαλί, γαλάζιο,
κίτρινο, πράσινο, μαβί.
Γεννάω συναισθήματα
και νόημα στη ζωή.

Το 46ο νηπιαγωγείο επισκέφτηκε το χώρο το εργαστηρίου ARTio και συμμετείχε σε μία δράση σχετική με τα χρώματα. Τα χρώματα στην ιστορία της ζωγραφικής, τα χρώματα σαν υλικά. Αφού είδαμε πίνακες ζωγραφικής με τα βασικά χρώματα, τα συμπληρωματικά, τα θερμά και τα ψυχρά, το κόκκινο, το κίτρινο, το μπλε, το πράσινο, το μαβί και αφού είπαμε την ιστορία των χρωμάτων, σε μία κόλλα χαρτί χωρισμένη στα τέσσερα, ζωγραφίσαμε με διαφορετικά υλικά για να δούμε τη διαφορά των υλικών και στην υφή και στην όψη και στη μυρωδιά: λαδοπαστέλ, νερομπογιές, αυγοτέμπερα και λάδια! Το εργαστήριο μύρισε αυγό, ξύδι και νέφτι...  






































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα